logo
Witaj Gościu! Aby odblokować wszystkie funkcję proszę się Zaloguj lub Rejestruj.

Powiadomienie

Icon
Error

Opcje
Idź do ostatniego postu Idź do pierwszego nieprzeczytanego
Offline Labi1995  
#1 Wysłane : 27 grudnia 2018 03:03:26(UTC)
Labi1995

Ranga: Senior Skater

Grupy: Registered
Przyłączony: 2018-08-13(UTC)

Jag f?r m?nga fr?gor om minimalistiska skoralternativ f?r barn, och det ?r ett ?mne Nike Air Max 95 Womens som jag ?r mycket passionerad f?r. Jag k?nner starkt att barnen ska vara i skor som respekterar naturlig fotform och m?jligg?r normal funktion och utveckling. Nike Air Max 270 Womens Med det i ?tanke trodde jag att det skulle vara v?rt att skriva ett inl?gg som listade de skor som jag satt p? mina barns f?tter med lite kommentar p? var www.aromery.co.uk och en. Jag har tre barn: en 2-?rig pojke (det ?r han p? bilden ovanst?ende sportar hans Merrell Flux Gloves), en 7-?rig tjej och en 8-?rig pojke. Med tanke p? val f?redrar de att vara barfota f?r det mesta, och det ?r en vana som jag uppmuntrar. Men det finns tillf?llen d? skor beh?vs, s? den h?r listan presenterar de skor som de b?r oftast. Jag b?rjar med skon som alla tre av mitt barn ?r absolut k?rlek och det skulle vara deras f?redragna alternativ 99% av tiden om till?tet att v?lja p? egen hand:
Jag kan redan h?ra Nike Air Max Classic BW Femme grymheterna, men den ?rafulla Croc ?r en favorit i mitt hush?ll. Det ?r billigt, praktiskt of?rst?rbart och l?tt att s?tta p? och ta av (minimalt f?r?ldrahj?lp Nike Air Max 270 Femme beh?vs). F?rdelen med detta ?r att de ?r mer ben?gna att bara dra av dem och g? barfota. Trots att det ?r v?lskyddat och har lite h?vlyft, ?r jag villig att acceptera Nike Air Max 2017 Donne det med tanke p? att de ?r otroligt rymliga och kommer inte att skryta upp sina t?r. Crocs kan vara det minst restriktiva alternativet som finns tillg?ngligt f?r ett barns fot kort av en l?s passande moccasin. Nu, eftersom mina ?ldre barn ?r i grundskolan och gymnasiet inte till?ter Crocs, har de mer traditionella skor som de b?r ocks?. F?r min 8-?riga pojke ?r hans nuvarande "spring" -sko Merrell Barefoot Flux Glove: Merrell Flux Gloves ?r fantastiska barnskor eftersom de ?r noll droppe, minimalt kudde, super Adidas Alphabounce Femme flexibla och ger en rymlig toebox. Vibram s?len ?r v?ldigt slitstark - samma sulan finns p? barnets Trail Glove som min son hade p? sig f?r det mesta av det Nike Air Skylon 2 Damskiesista l?s?ret utan att ha genom det - barnets Trail Glove ?r ett annat bra alternativ: Ett problem som min son hade med Trail Handsken ?r att t?nf?ngaren b?rjade skilja sig fr?n det ?vre materialet - jag tror att den svarta delen av den ?vre p? toppen av toboxen krympt lite efter att ha blivit v?t vilket sl?pper till delamineringen. Det gick aldrig ut?ver att vara en kosmetisk defekt, s? inte en stor sak, och han kunde ha bryrit sig mindre. Vissa f?r?ldrar kan b?ra till priset f?r Merrell barnens skor ($ 65.00 f?r Flux Glove, $ 60.00 f?r Trail Glove), men min ta det skulle vara att om du k?per en sko som ditt barn kommer att ha p? sig i 7-8 timmar om dagen i skolan, ?r det b?ttre Nike Air Max 270 Femme att spendera lite extra p? n?got som ?r platt och rymligt och inte stryker sina v?xande f?tter (?ven om mina var ?versynspar som tillhandah?lls av Merrell f?Adidas Ultra Boost Herren r granskning, kommer jag g?rna k?pa ett annat par n?r han v?xer ut sitt nuvarande par Flux Gloves och har tillbringat en ungef?rlig m?ngd p? ett par NB Minimus barnskor). Med tanke p? att min sons Trail Handskar varade f?r det mesta av det sista l?s?ret har jag inga problem med kostnaden f?r dessa skor (s?rskilt eftersom vi ofta inte tvekar att kasta ner hundra dollar eller mer f?r ett par l?parskor som kan bli van vid n?gra timmar om dagen).
Offline vonaur  
#2 Wysłane : 20 lutego 2020 07:35:42(UTC)
vonaur

Ranga: Advanced Skater

Przyłączony: 2020-02-02(UTC)
Andora

Offline vonaur  
#3 Wysłane : 17 marca 2020 07:50:58(UTC)
vonaur

Ranga: Advanced Skater

Przyłączony: 2020-02-02(UTC)
Andora

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
Użytkownicy przeglądający ten temat
Skok do forum